poniedziałek, 13 sierpnia 2018

''Z nią tego tam nie było w niej, niczyje nie było to owo.''

Karolla88: Witajcie co myślicie o facecie będącym w związku przelewającym ukochanej alimenty dla dziecka ni z gruszki i pietruszki . Dodam ze prowadzą wspólny budrzet i dzidziuś dopiero co się urodził. Co myśleć . Ujęłam się honorem i zrobiłam zwrot dla mnie nie do pomyślenia. Jaka jest wasza opinia
wibrująca_mrówka: nie rozumiem
Karolla88: Ja także i nie wiem co mam myśleć
kciukiem_w_mózg: nie ogarniam, twój facet przesłał ci kasę na dziecko?
czy twój były? czy co?
wibrująca_mrówka:
nie rozumiem tej chaotycznej pisaniny z błędami
Karolla88: Dziś wchodzę na konto a tu przelew z tytułem alimenty dla xxx
wibrująca_mrówka: nie wiadomo czyj facet nawet
Karolla88: Obecny parner od 8 lat Ojciec dziecka
Karolla88: Mieszkamy razem
kciukiem_w_mózg: to chyba zart był
Karolla88: Właśnie nie
wibrująca_mrówka: czyj partner? czyje dziecko?
wibrująca_mrówka: czy wy ludzie nie potraficie po polsku pisać?!
Karolla88: Mój u nasze
kciukiem_w_mózg:
Karolla88 no skoro nie jesteście małżeństwem to kasa na wspólne dziecko to poniekąd alimenty
Karolla88: Ale nie rozumiem po co i dlaczego
Karolla88: Tłumaczy się ze na wydatki dla dziecka
wibrująca_mrówka: więc dziecko jest twoje, facet też. macie wspólny budżet, ale osobne konta i oddałaś mu wspólną kasę, bo ''ujęłaś się honorem'', że nie weźmiesz od niego kasy, którą i tak daje?
Karolla88: Zaproponowałam mu żeby założył jej konto i zrobiłam zwrot
Karolla88: Wspólny budżet mamy pule pieniędzy z której utrzymujemy dom i osobne konta
_szkodaGadać:
Malcolm_X.: wibrująca_mrówka a kto powiedzial ze inteligencja jest najwazniejsza rzecza na swiecie
_szkodaGadać:
wibrująca_mrówka: ja.
Elyria: ja pierd....le

Malcolm_X.: i kto powiedzial ze kobiety ja maja
wibrująca_mrówka:
a to drugie to jakaś feministka.
Malcolm_X.: skoro tak to boj sie przylotu obcych albo sztucznej inteligencji
wibrująca_mrówka: sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty
Malcolm_X.: bo zrobia z toba to samo co ty teraz ze zwierzetami
wibrująca_mrówka: zjedzą mnie?

_szkodaGadać:

Malcolm_X.: albo wykorzystaja jako surowiec
Malcolm_X.: do nie wiadomo czego

~Użytkownik Karolla88 opuścił już ten pokój.


Gdyby kosmici mieli blog o ludziach - wyglądałby jak Pitoland.
Oh, wait...
Powiązany wpis: Taki ''Kosmos'' nie śnił się nawet Gombrowiczowi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.