wtorek, 21 sierpnia 2018

Ma czego chciał.

.....Mic...: chyba jestem ekshibicjonista
wibrująca_mrówka: ......Mic... ok, pokaż
oto_miś:
......Mic... To się upewnij i wróć. 
kciukiem_w_mózg: ......Mic... poka!
oto_miś: (pokazuje wam?)
kciukiem_w_mózg: nie
wibrująca_mrówka: czekaj, pewnie losuje komu
oto_miś: Pozer. 

oto_miś:
Albo googluje zdjęcia z neta.

kciukiem_w_mózg:
chyba że pokazuje przed monitorem
oto_miś: aaa
wibrująca_mrówka: wybrał mnie!
oto_miś:
wibrująca_mrówka: i mówi że na skejpaju
kciukiem_w_mózg: och
kciukiem_w_mózg: żadnych skejpajow
oto_miś: Tutaj i teraz. 
wibrująca_mrówka: spławiłem
oto_miś: spławiłam* 
wibrująca_mrówka: woła znów
oto_miś: To pewnie ta czcionka.
oto_miś: :<

Tak, ta: Jesteś tak męski jak Comic Sans!

wibrująca_mrówka: ''pomóż prosze''
kciukiem_w_mózg: ale jak?
oto_miś: No właśnie, jak się pomaga ekshibicjoniście? 
kciukiem_w_mózg: odziewa się go
oto_miś: Patrzy się i mówi "mam większego "?
kciukiem_w_mózg: chyba
oto_miś:
oto_miś: hmm
oto_miś: To robiłam to źle całe życie.

wibrująca_mrówka:
dziewczyny
wibrująca_mrówka: co odpisujecie facetom którzy piszą że się masturbują od 6 godzin?
kciukiem_w_mózg: ja jestem facetem
wibrująca_mrówka: pytałem dziewczyn
kciukiem_w_mózg: ale imo cos robi źle
oto_miś: Niech zmieni technikę.
oto_miś: Może nieco inna gra wstępna?
oto_miś: :<
kciukiem_w_mózg: tak na chlopski rozum
oto_miś: Kciuk ma rację.
oto_miś: Przychylam się. 
wibrująca_mrówka: nie odpowiada
wibrująca_mrówka: odliczać 10 minut do zamknięcia?
oto_miś: Pewnie doszedł. 
kciukiem_w_mózg: e nie
oto_miś: Zaraz odejdzie.
oto_miś: :<
kciukiem_w_mózg: zamknij od razu
wibrująca_mrówka: mówi że musi być obserwowany przez kobietę
oto_miś: Wyślij mu jakieś zdjęcie z neta.
oto_miś: Najlepiej obleśnego grubasa.
oto_miś:

oto_miś:
Bez koszulki.

wibrująca_mrówka:
czuję się taki bezradny
kciukiem_w_mózg: pokrojonego banana
oto_miś: Albo krwawiącego penisa z jakiegoś wypadku. 
oto_miś: Wtedy na pewno nie dojdzie.
oto_miś: :<
kciukiem_w_mózg: moze to edging
oto_miś: A cóż to takiego?
kciukiem_w_mózg: doprowadzanie się celowo na skraj bez orgazmu. i tak godzinami
oto_miś:
kciukiem_w_mózg: ja się nie znam, tak czytałam
oto_miś: Znowu nauczyłam się czegoś nowego. 

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.