czwartek, 16 sierpnia 2018

Polecam nabyć minimum jeden

diabeł_ze_łzą: dziś byłem w mieście... 1/3 kobiet o tej porze roku chodzi półnaga...
diabeł_ze_łzą: a niektóre to prawie nago
diabeł_ze_łzą: w każdym razie... nadal mam mocno podniesione ciśnienie...
diabeł_ze_łzą: a jeszcze zjadłem 4 michałki... i wypiłem litr zielonej herbaty...
Zagubiona.29: Na jaki temat jest ten czat?
diabeł_ze_łzą:
_Jack_: Zagubiona.29 na kazdy
wibrująca_mrówka: na taki że diabeł się chwali że mu jeszcze staje
wibrująca_mrówka: diabeł_ze_łzą jakie są twoje mentalne pragnienia?
Zagubiona.29: To moze ktos poradzi mi jak poradzic sobie po " gwalcie". Bezradnosc bezsilnosc i to ciągłe czekanie na sprawiedliwosc ?
wibrująca_mrówka: zdefiniuj ''gwałt''
exeast: w pewnym wieku to juz : nagla nieoczekiwana przyjemnosc
exeast: to cytat ze skeczu
diabeł_ze_łzą: ooo... to ja się nie wypowiadam, bo byłem zgwałcony w wieku 10 lat i wyjątkowo dobrze to wspominam... więc lepiej będę siedział cicho
Zagubiona.29: Ktos pogada na powaznie ?
wibrująca_mrówka: Zagubiona.29 uciekaj. na zdrowie ci wyjdzie wylogowanie.
diabeł_ze_łzą: właśnie... kto uznaje zasadę że jest siedem rodzajów inteligencji?
~Użytkownik Zagubiona.29 opuścił już ten pokój.

_Jack_: Zagubiona.29 tu....ma racje.
diabeł_ze_łzą: _Jack_ ... ja bym tylko odniósł się do zwrotu: "czekanie na sprawiedliwość" - zapewne uznany zostanę za chama, psychopatę itd... ale osobiście uważam że oczekiwanie sprawiedliwości w życiu jest wyrazem bezczelności i innych raczej negatywnych kwestii
damian_26_: siema
exeast: temida jest slepa ?
diabeł_ze_łzą: rodzi się taka osoba, żyje i bezczelnie uważa że w życiu jest coś takiego jak sprawiedliwość
diabeł_ze_łzą: pytanie czy wyniosła tę bzdurę z domu czy złapała w jakimś innym przybytku...

_Jack_:
diabeł_ze_łzą

damian_26_:
dziewczyna ze mną zerwała
diabeł_ze_łzą: damian_26_ - fajnie, masz wspomnienia itd...
damian_26_: diabeł_ze_łzą czemu wszyscy taki mnie albo nienawidzą albo oszukują albo są chamscy jak ty ?
exeast: bo on wystawia sobie sam swiadectwo o sobie damian_26_
exeast: i lubi siebie poniewierac
damian_26_: exeast ale na serio zerwała ze mną dziewczyna
exeast:
sprawiedliwosc musi byc , a przynajmniej poczucie sprawiedliwosci .. jesli tego nie bedzie , to co bedzie ?

diabeł_ze_łzą:
exeast - ja uważam że sprawiedliwość to bzdurny wymysł dla ludzi którzy nie radzą sobie w życiu - mi się żyje całkiem dobrze z tą świadomością
diabeł_ze_łzą: to znaczy z tym że wiem że to bzdury i nie oczekuje niczego takiego od życia
exeast: diabeł_ze_łzą to uwazaj tak , ale sprawiedliwosc powinna byc. Jesli nikt nie reaguje na krzywde ludzka ,tlumaczac to tym, ze nie ma co oczekiwac od zycia sprawiedliwosci , bo jej nie ma ... tp albo jestes gangsterem

exeast:
albo politykiem

wiedzma___:
diabeł_ze_łzą ale miło jest zobaczyć jak ktoś zbiera jednak baty za twoją krzywdę, prawda?

exeast:
wiedzma___ mam wrazenie , ze jemu nie zalezy na istnieniiu sprawiedliwosci , bo czerpie korzysc z jej braku 

diabeł_ze_łzą:
inna bzdura która gdzieś tam obok się pałęta to tak zwane: "równe szanse" - totalna bzdura wymyślona dla mas
diabeł_ze_łzą: exeast - sprawiedliwość w teorii jest czymś niezwykle skomplikowanym i niewiarygodnie trudnym do uzyskania, w praktyce zaś to po prostu coś co nie istnieje
diabeł_ze_łzą: wymysł psychomanipulacyjny
Lord_Przedświt: A "sprawiedliwość Kalego"?
wibrująca_mrówka: Lord_Przedświt, toć taką uprawia namiętnie.
exeast: rodzaj sprawiedliwosci : oko za oko , zab za zab
exeast: albo dobro za dobro
exeast: albo niektorzy wierza w prawo karmy ... ze nawet brak sprawiedliwosci , kiedys sie wyrowna, bo wszechswiat dazy do harmonicznej rownowagi ..
exeast: dlatego pisalem o poczuciu sprawiedliwosci .. trzeba ja czuc , ze dziala , bo inaczej zostaniesz desperatem
wibrująca_mrówka: i wchodzisz na czat gdzie spotykasz takich oto ludzi.
wibrująca_mrówka: i może na tym poprzestańmy.
Lord_Przedświt: "szukam sprawiedliwości. tylko prv."
wibrująca_mrówka:
diabeł_ze_łzą: dobra... napisałem znów trzy linijki i mi zablokowało
diabeł_ze_łzą: bez sensu
Lord_Przedświt: Pisz po jednej, diable.
wibrująca_mrówka: nie pisz wcale
diabeł_ze_łzą: chcecie pogadać to przyjedźcie do mnie i przejdziemy się do lasu
diabeł_ze_łzą: doły już mam wykopane
diabeł_ze_łzą: exeast - czyli co ze mną? uważam że to bzdura a nie jestem desperatem
diabeł_ze_łzą: pewnie dlatego że jestem psychopatą
wibrująca_mrówka: jesteś za głupi na psychopatę
wibrująca_mrówka: ludzie ''rzucam zaczepkę i udaję że to nie ja'' to nie psychopaci a matoły.
diabeł_ze_łzą: Lord_Przedświt ... dla mnie, życie to podróż... a nie oczekiwanie i szukanie sprawiedliwości
Lord_Przedświt: Możesz sam ją wymierzać, jak Batman.
diabeł_ze_łzą: ale to też wyrwane z kontekstu...
wibrująca_mrówka: kontekstem było ''jak poradzić sobie po ''gwałcie'' ''
diabeł_ze_łzą: Lord_Przedświt - jeśli nawet bym coś takiego robił - nie nazywałbym tego sprawiedliwością, no i kierowałyby mną inne motywy niż właśnie owa sprawiedliwość
Lord_Przedświt:
wibrująca_mrówka: gdybym miał wymierzać sprawiedliwość kierowałyby mną inne motywy niż sprawiedliwość
ale nie nazwałbym tego wymierzaniem sprawiedliwości!
diabeł_ze_łzą:
a jeśli już bym to robił - to nazywałbym to "wyrywanie chwastów"
diabeł_ze_łzą: np kierowałaby mną chęć usunięcia z ekosystemu kogoś kto zagraża moim znajomym
diabeł_ze_łzą: czyli "wyrywanie chwastów" to dość dobre określenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.