środa, 26 listopada 2014

Wspieranie rozwoju inicjatyw społecznych

Nastroje społeczne są bardzo burzliwe i niesprzyjające...

wibrująca_mrówka: przestańcie sie żalić piszcie skargi!
I: nie warto
wibrująca_mrówka: warto
I: i tak ich nikt nie czyta i w dupie nas mają
wibrująca_mrówka: bo źle piszesz
A: warto
I: pisałam cały tydzień i gooowno
M: nie warto. admini to jedna klika
***
I: moze i czytaja ale i tak nic z tym nie robią
I: nie znam ani jednego mądrego admina. wszyscy to złamasy i tyle

Mimo to powstaje nowy projekt, niedofinansowywany z środków UE, dotyczący lokalnej społeczności.
Liczę na wasze głosy.


wieniec_marzeń: O! Zostanę adminem
Beefmaster: poowinny byc wybory samorządowe na czacie
Beefmaster: kandydat mrówek z parti zielonych
wibrująca_mrówka: ale co ja mam wam obiecać?
Słodka_Sarna.: obiektywizm
wibrująca_mrówka: po 1. Przywrócę Wam stracone pokoje!
Pozytron: Obiecaj, że się już więcej nie zalogujesz
wibrująca_mrówka: po 2. Bany będą rozsądzane obiektywnie!
wibrująca_mrówka: po 3. Stworzę specjalny system oceny pracy Adminów!
Beefmaster: o wlasnie i hasło wyborcze
wibrująca_mrówka: po 4. Zlikwiduję ''kolesiostwo'' wśród Administracji!
Słodka_Sarna.: powinny być pokoje prywatne
wibrująca_mrówka: hasło wyborcze.. hm.. tak
wieniec_marzeń: obiecaj nam jeszcze darmową komunikacje czatową
wibrująca_mrówka: po 5. Przywrócę możliwość konferencji!
wibrująca_mrówka: po 6. Zniosę opłaty!
Beefmaster: po 7 ban dla w ieniec_marzeń dozywotni
wibrująca_mrówka: po 8. Stałe bany na pokoje dla tych samych trolli! recydywie mówimy NIE!
czapaja: wibrująca_mrówka a może pokoje uzależnione od iq...usera?
wieniec_marzeń: "Wybierzcie mnie. Nikt wam nie obieca tyle co ja"
Beefmaster: "co złego to nie ja"
Pozytron: Po 9. Dam sobie dożywotniego bana
wieniec_marzeń: "Powiem wam to bez ogródek, najlepszy admin to mrówek"
Beefmaster: wieniec_marzeń
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: po 9. wprowadzę specjalnego bana za bycie głupim
Pozytron: Najlepszy admin, to zbanowany admin.
wibrująca_mrówka: po 10. Stworzymy pokój: Porady, żeby nie zaśmiecano nam Psychologii!
wieniec_marzeń: "Szybki ban dla każdego głupka, tak potrafi tylko mrówka"
MROlymp: pasowalo by zrobic majdan na czacie
wibrująca_mrówka: wieniec_marzeń będziesz u mnie odpowiadał za kampanię reklamową.
wibrująca_mrówka: MROlymp a ty za eventy dla ludzi kto rozda ulotki?
czapaja: ja...
MROlymp: zrzuci sie z samolotu
wieniec_marzeń: Ok, już mam pomysł na zdjęcie
czapaja: i posprzątam...
wibrująca_mrówka: jaki?
wieniec_marzeń: ja, sarna, beef a w środku mrówka. pod spodem podpis - nasz kandydat na admina
wibrująca_mrówka: a na odwrocie Czapcia.
**szuszu**: wieniec_marzeń a ja ?
Pozytron: Bo pójdę po admina i powiem, że spiskujecie.
wieniec_marzeń: Ok, ty też
wibrująca_mrówka: Pozytron idź Judaszu
wieniec_marzeń: wydamy też gazetkę "superadmin"
MROlymp: i wszyscy mamy wytatuowane na ramieniu logo czaterii
wibrująca_mrówka:
BłękitnaAgaa: *szuszu** o Tobie nie pomyslal
wibrująca_mrówka: Głosuj na zielonych!
wieniec_marzeń: nagłówek na pierwszej stronie "Każdy powiat, każda gmina chce mieć mrówkę za admina"
wibrująca_mrówka: nie martwcie się, upchnę was w zarządzie
**szuszu**: BłękitnaAgaa on chętnie by się mnie pozbył !
BłękitnaAgaa: szuszu ma zostac prezesem
**szuszu**: BłękitnaAgaa dziękuje !
wibrująca_mrówka: BłękitnaAgaa musisz przespać się z szefem mojej reklamy żeby dostał tę posadę. wieniec_marzeń
czapaja:
Pozytron: A ja zakapuję!!!
BłękitnaAgaa: ale to nie dla mnie posada
wieniec_marzeń: Tylko, żeby szuszu o tym nie pomyślał
wibrująca_mrówka: BłękitnaAgaa nie jesteś członkiem partii, nie masz prawa głosu!
Pozytron: Wy wszyscy jesteście pojeeeebaaaaniiiiiiii!!! !!!
wieniec_marzeń: Tak, prowadzę rekrutację tylko wśród kobiet. Przedział 22-32, waga, do 60kg
wibrująca_mrówka: o widzisz. i to jest sprawa wewnętrzna naszej firmy.
Pozytron: Zakapuję!!!
BłękitnaAgaa: marzyciele
wibrująca_mrówka: i CV ze zdjęciem sylwetki? **szuszu** wysyłaj
Pozytron: Zasiądę w Szeferii. I utworzę opozycję.
wieniec_marzeń: W bikini
czapaja: to jak "rodzina Soprano"
wieniec_marzeń: kurde, aż strach się bać
wibrująca_mrówka: P ozytron bo jesteś tak samo poje... jak my, tylko, że ty jesteś jeden, a nas jak mrówków?
wieniec_marzeń: O! Mrówka, w kwestii banów, dam Ci moją czarną listę
wibrująca_mrówka: okej, wyślij mi na maila. zobaczę co da się zrobić
wibrująca_mrówka: zrobimy specjalny fundusz na rzecz eksmisji trolli z czatu.
wieniec_marzeń: Pierwsze pieniądze przeznaczymy na obrady. A przy alkoholu debatuje się najlepiej
Pozytron: Zaszyję się w piwnicy i będę knuł plan obalenia tej adminaterii...
wieniec_marzeń: O, Solęnż możemy wziąć do zdjęcia. Musi być troche kobiet
wibrująca_mrówka: Pozytron zrób to jak najszybciej.
Pozytron: Ale ja piszę o twj Waszej adminaterii... Jeśli powstanie.
wibrująca_mrówka: Pozytron ale ja miałem na myśli: jak najszybciej zaszyj się w piwnicy..
Solange*: wieniec_marzeń SOlęnż dzis namierzyla złodziei w piwnicy
wibrująca_mrówka: Solange* ''Pozytron? Czy to ty?''
Pozytron: Przy tych "rządach, na Czaterii będzie tylko smród, brud, lenistwo i...pijaństwo...
wibrująca_mrówka: czyli nic sie nie zmieni Pozytron kandyduj z ramienia opozycji.
Solange*: wibrująca_mrówka komu z nas ublizasz? ;>
wibrująca_mrówka: żadnemu z was. ta piwnica mnie zaintrygowała



Tak że tego..
Kandydat Mrówek.

PS.
Plotki się rozchodzą...

fotografszcz1: a swoją drogą - jak to jeden admin bedzie - pozytron? jeden an cala czaterie?
Pozytron: fotografszcz1, mrówka ma być
wibrująca_mrówka: Pozytron albo ja, albo ty
Pozytron: Jak Mrówka zostanie adminem, ja schodzę do podziemia. Tworzyć opozycję.
***
Pozytron: jakbym był adminem, to na Czaterię mogłoby wchodzić ze 20 osób. Reszta miałaby dożywotnie bany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.