sobota, 22 listopada 2014

Próbowałem...

...ale niektórzy ludzie aż się proszą!

Sami wchodzą pod nóż, sami prowokują. Choćby mnie miesiąc nie było - proszą się, wyzywają, dowalają te same stare i nudne teksty (pedofil i mrówkojad).

Muszę, po prostu muszę!

(Godzina kompromitującej rozmowy)
wibrująca_mrówka: żałosne. cóż.
Joaśka3o2: bywa. lubię być załosna
wibrująca_mrówka: ''jestem taka zabawna hihihih''
Joaśka3o2: taka jestem hihihi byś Ty taki mało zabawny miał z tego ubaw mrowkojadzie
wibrująca_mrówka: miałem ubaw z 20 letniego antyspołecznego dziwaka i z kolesia co chwalił się że zaliczy, ale z kogoś dla kogo mrówka i mrówkojad to jedno i to samo.. cóż.

Obrazek poglądowy:



I obrazek dla idiotów, którzy nadal nie rozumieją różnicy:




Ta da!

2 komentarze:

  1. Pogo
    Wysłany 23.11.2014 o 20:29

    czy tam jest cos o mnie ? :> :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kordła
    Wysłany 02.12.2014 o 10:17

    Ja bym się tu jednak doszukiwała pewnej głębi.. bo jeśli ludzi nazywa się czasem potworami, osłami, baranami etc, mimo, że przecież są ludźmi to może odpowiednikiem tego zjawiska było nazwanie mrówki mrówkojadem? :x

    p.s wiedziałam, że wymiękniesz :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.