piątek, 20 grudnia 2019

Przemyślany prezent daje najwięcej radości

Nosorożec.Damian: wibrująca_mrówka masz prezent na urodziny dla Moniki
wibrująca_mrówka:
ona każdego dnia ma ze mną święta, bo jestem najlepszym prezentem na jaki ją stać

disco_lies: tanio sie nie cenisz
wibrująca_mrówka: znam swoją wartość

.Monika:
nikt w to nie wątpi

wibrująca_mrówka:

Nosorożec.Damian:
Jeszcze wez zaszalej i wez to Platinum czy tam jak to inaczej nazywz

Latinum!

Sasetka#:
.Monika kupię ci prezent

Sasetka#:
Aravat co tam u CB

Aravat:
u mnie psychicznie słabo

Sasetka#:
ja chce kupić Monice prezent

Aravat:
urodziny ma?
Sasetka#: Aravat u mnie też ale kupię Monice coś

.Monika:
Aravat nie mam urodzin
Sasetka#: Aravat jest borze narodzenie

Sasetka#:
święta Mikołaj daje prezenty

Aravat:
hahaha

.Monika:
o BORZE
.Monika:

Nosorożec.Damian:
wibrująca_mrówka ale nie jestes polem ziemniaków, zrozum kobiety potrzeby kopania ziemniaków
Nosorożec.Damian: chociaż, kup sobie ubranie/strój pola ziemniaków
Nosorożec.Damian: Jestem geniuszem 

Strój pola ziemniaków = znów mam nosić cycki kciukiem?

wibrująca_mrówka: wiem. rycie w ziemi jest uspokajające. jestem ogrodnikiem więc wiesz

Nosorożec.Damian:
problem rozwiązany
Aravat: .Monika kupię ci strój

.Monika:
Aravat do kopania ziemniakow Mrowka?
wibrująca_mrówka: worek jutowy dostaneisz
wibrująca_mrówka: ciesz się

Aravat:
.Monika pani mikołajowej
wibrująca_mrówka:
Aravat: .Monika worek po kartoflach ci się marzy?
Aravat: taki ci sprawie
.Monika:
wibrująca_mrówka Aravat

Aravat:
a na głowę co byś chciała?

.Monika:
worek
wibrująca_mrówka:
.Monika:
co za dobrzy ludzie tu są

wibrująca_mrówka:
The Story of Marilyn Monroe and the Potato Sack Dress
wibrująca_mrówka:

Sasetka#:
Aravat co powinnam kupić Monice

disco_lies:
Sasetka# kup jej jakies narkotyki

.Monika:
po co mi

Nosorożec.Damian:
oooo
Nosorożec.Damian: prezent z sensem

Nosorożec.Damian:
Sasetka# kup Monice sztuczna Macice

Nosorożec.Damian:
Moze sie ucieszy

Sasetka#:
Aravat kupię jej seksi pizamke

Aravat:
stringi jej kup
Sasetka#: pizamke
Aravat: stringi!

.Monika:
Sasetka# co

Sasetka#:
.Monika pizamke ci kupię
disco_lies: .Monika zebys nam sie cala pokazala

Nosorożec.Damian:
to trzeba jej dosypać wiagre dla kobiet

.Monika:

wibrująca_mrówka:
Sasetka# to bardziej dla mnie prezent
Sasetka#: niee
wibrująca_mrówka: taak
Sasetka#: Monice kupię

Aravat:
.Monika mogą być koronki?

.Monika:
no chorzy na mozg
Aravat: mózg a co to takiego?

.Monika:
no właśnie!

Sasetka#:
.Monika mogę tobie kupic pizamke
Sasetka#: .Monika żebyś w niej spała i pomyślała o mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.