niedziela, 29 grudnia 2019

Mój dom i ja stoimy otworami

29.12.19 3:10

98kacper:
nie mieszka ktos sam kto chcialby ze slaska przygarnac chlopaka na maks 2 dni, bo nie chce probemow w rodzinie a problemy z niej wynikly i chce zniknac
98kacper: bez patologii i cpunstwa
Mierenneuker: tak tak, na pewno jakaś samotna osoba przyjmie obcego faceta, na noc, z niejasnych i podejrzanych powodów. xD
pan_tyldowski: 98kacper byl jeden stary homos co przygarnial z weoclawia mlodych chlopcow, ale umarl pol roku temu
pan_tyldowski: masz pecha
pan_tyldowski: dobry chlopina
pan_tyldowski: naprawde
pan_tyldowski: szkoda waldusia
98kacper: Mierenneuker osoba po lekach i alkoholu mnie tak przestraszyła że chętnie po prostu sie ulotnie
98kacper: ciezki temat.
Mierenneuker: mam to w dupie. to czat.
98kacper: chcialbym jakby pokazac ze sam sobie umiem poradzic
Mierenneuker: jedź se do motelu albo noclegowni.
pan_tyldowski: 98kacper poznales laske z czata?
Mierenneuker: widać nie umiesz sobie proadzić
98kacper: pan_tyldowski nie
pan_tyldowski: tez mi jedna stala pod domem przez miesiac
Mierenneuker: skoro włazisz na czat z takimi rzeczami.
98kacper: Mierenneuker nie mam pieniedzy bo mi zabrano
pan_tyldowski: znam ten bol
Mierenneuker: xD
98kacper: skoro nie masz pieniedzy
98kacper: i ci zabrano
98kacper: to za co masz jechac na motel
98kacper: -.^
pan_tyldowski: tez nimam
pan_tyldowski: jakos przezyje
prometeusz!: 98kacper co jestes gotow zrobic w zamian za nocleg?
Mierenneuker: dobrze że ci telefonu nie zabrali, bo jak byś wlazł na czat
pan_tyldowski: oto jest pytanie
pan_tyldowski: cos sie zalatwi
98kacper: laptopa i telefonu nie
98kacper: mam i laptopa i telefon na szczescie bo bym sie zabił chyba
98kacper: to jedyne co mi pomaga
Mierenneuker: 98kacper o właśnie, jak jesteś w stanie zapłacić za nocleg
98kacper: Mierenneuker nie sprzedam laptopa ani telefonu. Tym bardziej ze na nim tworzę muzyke i w ogóle

pan_tyldowski:
98kacper ja bym poszedl do gay baru i cos wyrwal na szybko na nocleg

pan_tyldowski:
najlatwiejsza sprawa

impregante:
find your sugar daddy

98kacper:
ja nie gej
pan_tyldowski: no i co
pan_tyldowski: chcesz spac w cieplym?

pan_tyldowski:
jedyne wyjscie

prometeusz!:
98kacper raz czy dwa to nie gej jeszcze.
Mierenneuker: 98kacper a ładny jesteś?
98kacper: Mierenneuker nie wiem, mogę podac ig prywatnie
prometeusz!: 98 to troche za mlody dla mnie.
98kacper: ale wiem ze nie patus i zadbany, tylko toksyczna rodzina
Mierenneuker: ale jak widzisz uległy i nawykły do przemocy
98kacper: tylko tu za duzo gejów
prometeusz!: ulegli sa malo seksowni.
Mierenneuker: no to poproś jakąś samotnie mieszkającą kobietę o nocleg xD
Mierenneuker: ciekawe co ci taka odpowie. xD
98kacper: Mierenneuker ale nie znam
98kacper: i pewnie przez XD
98kacper: mieszkasz z rodzicami/rodzicem jak ja
98kacper: wiec po co mieszasz w głowie
prometeusz!: no a nas to znasz
Mierenneuker: otóż, pudło. bo ja mam własne mieszkanie, a ty nie masz gdzie spać. 
Mierenneuker: ty tu prosisz o litość obcych ludzi, a my się z ciebie nabijamy.

~Użytkownik 98kacper opuścił już ten pokój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.