środa, 11 grudnia 2019

drób: Co ja czytam co ja napisałem co ja?

drób: Dobra, teraz szybki quiz
drób: Kto jest narąbany?
drób: Do domu
drób: Do domu, spać
drób: Sam sobie tutaj posiedzę
wibrująca_mrówka: posiedzisz ze mną, jeszcze nie wychodzę
drób: Ić stont
wibrująca_mrówka: nie mam dokont.
drób: do kurnika
drób: Już
drób: Zaraz pobódka
wibrująca_mrówka: KSU - Po drugiej stronie drzwi
Lababa_rozbojnik: czesc czy wolno tu przeklinac
wibrująca_mrówka: nie
drób: tak
drób: nie wiem
Damian-23:)): Nie wolno
drób: wolno
Damian-23:)): Tylko rozmowa na poziomie.
Lababa_rozbojnik: aha
Lababa_rozbojnik: tocnie dla mnie
Damian-23:)): drób to, że prezesi moga nie znaczy, że każdy może

Damian-23:)):
Hierarchia musi byc

drób:
Ile masz lat?

drób:
Bo jak 16+ to możesz

drób:
A jak nie to cenzura

Damian-23:)):
Ja mam 13 lat

Damian-23:)):
I nie moge brzydko pisac

wibrująca_mrówka:
ja 17

drób:
Zobacz
drób:

drób:
Takie kwiatki wyskakują

drób:
Widzisz?
wibrująca_mrówka:
drób: O ty
drób: Przesadziłeś
drób: Ja Ci dam
wibrująca_mrówka: sorry
drób:
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: no to było obrażliwe.
drób: Hue hue hue
drób: Wiecie jak się śmieje las?
drób: Meh meh meh
drób: HAHAHAHAHHAHAHA


Powiązany wpis: Niezapominajki - najlepsza ochrona przed cyberseksem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.