wtorek, 18 września 2018

IIda: podobno każdy człowiek ma w sobie pewne zdolności, problemem jest je wydobyć i rozwijać

Motto:

_bazuka: tylko tu mamy Superludzi, Nadludzi
wibrująca_mrówka: CyberMrówki

***


6.6.6: Wszyscy po wypadkach drogowych
SchizoFinezja: a ludzie po wypadkach nie zawsze chodzą
oto_miś: ehehehehe
wibrująca_mrówka: pijesz do mojego wózka?
SchizoFinezja: a w życiu raczej do swojego czarnego humoru nawet zapomniałam o Twoim wózku, tak jesteś z nim kompatybilny...
Lord_Przedświt: To już nie marny wózek, to cyborgizacja.
gwiazdka05:
wibrująca_mrówka: jestem cyborgiem
SchizoFinezja: wozek i Mrówek to jedno.
Lord_Przedświt: silniczki podpięte wprost do móżdżku.
 
SchizoFinezja: móżdżek mi się kojarzy z bajką Pinki i Mózg... 
oto_miś: właśnie sobie nucę piosenkę z tej bajki.
oto_miś: Też mi się skojarzyło. 
 
SchizoFinezja: hehe za dzieciaka uwielbiałam ją oglądać. 
oto_miś: ja również.  
santomaso: wibrująca_mrówka kwestia dwudziestu lat, dadzą ci egzoszkielet podłączony do mozgu i będziesz chodzić 
SchizoFinezja: jak Mrówek będzie chodził, to już nie będzie tym samym Mrówkiem.  
Lord_Przedświt: Za 20 lat będzie już zgorzkniały i przyrośnięty do ekranu
oto_miś: raczej do klawiatury.
oto_miś: Wyobrażacie sobie czatować bez używania klawiatury, tylko siły umysłu?
oto_miś: I nie, nie chodzi mi o skype. :<



Powiązane wpisy:
cyber_świnia: niech to będzie udokumentowane

Mastermind
P.I.T.O.L.A.N.D. - Person Intended for Thorough Observation, Logical Assassination and Nocturnal Destruction

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.