czwartek, 6 września 2018

Zapłacę byle komu za byle co, priv

Motto:

Anna#16:
Hej czy ktoś tutaj zna się na psychologii i chciałby mi jakoś pomoc
wyrafinowanaMyśl:
Lepiej byłoby, gdybyś skorzystała z fachowej porady.
wyrafinowanaMyśl:
Moze i ktoś chciałaby, ale przypadkiem mógłby wyrządzić Tobie krzywdę.
wyrafinowanaMyśl:
Aniu.
Anna#16:
Nie chce iść do psychologa
Anna#16:
Myślałam ze jest coś takiego jak porady online ale chyba nic z tego

***

woman---:
czesc wszystkim. czy ktoś z was orientuje się gdzie mozna skorzystać z psychologa na zasadzie czatu online w możliwie przystępnej cenie ?
wibrująca_mrówka: google?
wibrująca_mrówka: btw. praca psychologa opiera się na wywiadzie, obserwacji czy też testach.. więc NIE DA się jej wykonywać rzetelnie online.
woman---: tyle to i ja wiem chciałabym wiedzieć czy macie może jakieś swoje sprawdzone miejsca
wibrująca_mrówka: skoro wiesz, że NIE DA SIĘ wykonywać tak tej pracy, to jakim cudem możesz szukać i wypytywać i nie zauważać jakie to idiotyczne?
woman---: owszem może rzetelnie nie, ale wiem że wielu świadczy takie usługi. W przypadku przebywania za granicą to chyba najlepsza alternatywa
wibrująca_mrówka: a to za granicą nie ma psychologów?
Elyria: wibrująca_mrówka wooman
Czarownica:P: Śmiechu mi trzeba... Tu i teraz. Krztynę.
wibrująca_mrówka: no tak, do dentysty też się chodzi online
Elyria: i ginekolog przez skypa się znajdzie d
wibrująca_mrówka: ''wiem że człowiek który ma mi pomóc z moim zdrowiem psychicznym nie będzie rzetelny ale takiego chcę''
woman---: za granicą jest bariera językowa , co cie ugryzło? chcesz pomóc czy oceniać ? nie znasz odpowiedzi na moje pytanie to po co dyskutujesz
woman---: nie muszę się ci z niczego tłumaczyć , szukam to szukam
Lord_Przedświt: Dzień dobry.
woman---: nie wiesz to sie nie udzielaj
Mas_pinkie_pie: Dentysta online uśmiech angielski
wibrująca_mrówka: to po co wybierasz się za granicę gdy nie znasz języka?
Elyria: Piniądz, by wystroić się jak Bijonsssss

rafciozberlina: Za granicą wystarczy być komunikatywny 
woman---: tak - nie będzie w pelni rzetelny, ale lepszy jakiś niż żaden . Skończ bo to co piszesz jest bezsensu.
Czarownica:P: woman--- nie przejmuj się. Najlepiej zignoruj
Elyria: woman--- oo fak zapędzasz się w głębię głębinową , a nie chcesz w niej być
woman---: jejku widzę ze komus psycholog jest bardziej potrzebny niz mi ... strasznie szkoda mi ludzi którzy mają tak nudne życie że potrafią z jednego pytania rozwikłać taką gównoburzę
Elyria: jejku , a ja widzę ,że komuś potrzeba logicznego myślenia
woman---: oj tak ktos tu nie mysli logicznie... dostałam juz od was tyle linków z pomocą... tyle rad i tyle milosci ze szok. wiecej w was jadu niz pomocy
wibrująca_mrówka: nie jesteśmy tu od tego by pomagać roszczeniowym niedouczonym babsztylom, które nie ogarniają wyszukiwania w google
Czarownica:P: Idę zbierać kasztany..... Miłego popołudnia
Lord_Przedświt: Na razie, Czarownico.
wibrująca_mrówka: chcesz żebym był uprzejmy i wykonał dla ciebie jakąś usługę? ZAPŁAĆ MI
 
Andy89: wibrująca_mrówka od kiedy za bycie uprzejmym się płaci
Czarownica:P: woman--- pisałam zignoruj. Szkoda liter  
wibrująca_mrówka: Czarownica:P a ty miałaś się do mnie nie przyczepiać. 
woman---: babsztylu niedouczony... fakt lepiej to zginorowac
woman---: wow ze tez istnieja tacy ludzie ktorzy zyja w ten sposob na czacie
woman---: hejtem i cwaniactwem
wibrująca_mrówka: napisała laska.. szukająca psychologa.. na tym samym czacie
wibrująca_mrówka: cwaniactwem
wibrująca_mrówka: bo nie chciało się języka uczyć ani nie chce się kasy wydać na REALNEGO lekarza
woman---: tak i totalnie sie tego nie wstydzę. ty jestes na pokoju psychologia wiec hymmm
Andy89: raczej brak przekonania ludzi dovpsychologa
woman---: interesuje mnie pomoc online za pieniadze a nie za darmo
wibrująca_mrówka: więc nie wiesz od czego są pokoje czatowe?
wibrująca_mrówka: ani czym się zajmuje psychologia?
Czarownica:P: wibrująca_mrówka skąd robaku w Tobie tyle złości? Nie umiesz inaczej? Biedny jesteś. Żal mi Cię. Tyle dobrego Cię ominie
wibrująca_mrówka: Czarownica:P PISAŁEM CI ODPIER***L SIĘ ODE MNIE I MNIE NIE ZACZEPIAJ
wibrująca_mrówka: ZIGNORUJ
wibrująca_mrówka: twoja własna rada.
Lord_Przedświt: Przecież on się nie złości, tylko wesoły opierniczał czatowiczkę
Czarownica:P: wibrująca_mrówka zwróć uwagę, że to Ty złapałeś mój nick gamoniu. Ja do Ciebie nie pisałam ośla łączko
wibrująca_mrówka: Czarownica:P pisałaś jak zawsze O MNIE i o tym, że należy mnie IGNOROWAĆ.
wibrująca_mrówka: idź wygooglaj sobie definicję ignorowania
~Użytkownik woman--- opuścił już ten pokój.
Czarownica:P: wibrująca_mrówka zanurzasz się coraz bardziej w absurdzie.. Twoje decyzje, Twoje wybory, Twoje chamstwo... 

I krótko mówiąc mam to gdzieś a mówiąc dłużej... mam to w dupie. Dokładnie tam.
wibrująca_mrówka: Czarownica:P stąd twoje zaczepki.
Czarownica:P: Idę zbierać kasztany
Czarownica:P: Tymczasem
NarkoRycerz: jeszcze za wczesnie na kasztany
Czarownica:P:
Czarownica:P:
Nie za wcześnie... Akurat
~Użytkownik Czarownica:P opuścił już ten pokój.


Lubię, gdy ludzie mają tak bogate życia, że nie wchodzą na czat ani nie zostają na nim o te 5 minut dłużej, by poradzić innym ignorowanie Mrówki, którego sami nie zaczepiają.

Na czacie nic nowego. Nadal żegluję sobie
po wzburzonych wodach absurdu, w naszym brodziku intelektualnym.
Czekając aż jakaś siła wyższa wyciągnie korek666 i spuści to wszystko w cholerę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.