czwartek, 29 czerwca 2017

Tjaaa...

[a]: K, puszczacie w knajpie retransmisje komisji śledczych?
Sweet___revenge: czasami
[a]:
[a]: piłbym tam
Sweet___revenge: przychodzi jeden stały klient popołudniami i prosi by włączyć
Sweet___revenge: miły starszy pan, to włączam
[a]: ...to ja
**szuszu**: [a] to ja
wibrująca_mrówka: to ja!
enigma_52: miły....
wibrująca_mrówka: aa

wibrująca_mrówka: to nie ja http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
Sweet___revenge:
masz siwe półdługie włosy?
enigma_52:
[a]: tak, to ja - Krzysztof Wicherek
Sweet___revenge:
**szuszu**:
wibrująca_mrówka: co to znaczy półdługie?
enigma_52: średnio-krotkie
wibrująca_mrówka: yyy
wibrująca_mrówka: a śliwka to kolor, tak?
[a]: takie do połowy ud
wibrująca_mrówka: czyich?
[a]: tzn połowy ud partnerki, gdy uprawiasz cunnilingus

enigma_52: a jaki to kolor...sino-koperkowy-beż?
wibrująca_mrówka:
taki jak seledynowo-szarawy-kremowy
Tasha: sinokoperkowyróż
enigma_52: dokładnie!!!
enigma_52: ale Wy faceci, tego nie zrozumiecie nigdy...
wibrująca_mrówka: a przed chwilą napisała że dokładnie, bo zrozumiałem!
wibrująca_mrówka: i teraz nie rozumiem
wibrująca_mrówka: więc w sumie ma racje 
enigma_52:
enigma_52:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.