wtorek, 20 czerwca 2017

Nazwę go Renfield

wibrująca_mrówka: cześć [a]
[a]: cześć, mrów
aeron88:
mrowka zyjesz...?
wibrująca_mrówka: nie, umarłem
aeron88: widze...
[a]: i niech ktoś powie, że interpunkcja nie jest ważna...
wibrująca_mrówka:

aeron88: mroweczko Cieszysz sie z czego..?
aeron88:
mrowka ....?

wibrująca_mrówka: aeron88 z przecinka
***
Polecam wpis: Biedne, smutne przecinki
***

Czwaartek:
hej
wibrująca_mrówka: cześć
wibrująca_mrówka: dziś wtorek
Czwaartek: zgadza się

[a]:
czyli jaka specjalizacja dziś? bo pamiętam, że ginekolog w czwaartek

wibrująca_mrówka: skoro nieumarły... to może wampir?
wibrująca_mrówka:
Czwaartek jeden z 6 dni w których mogę ci powiedzieć że masz nieodpowiedni nick
Czwaartek: jeden z 6 dni kiedy to słyszę heh
wibrująca_mrówka: spoko, widzimy się jutro
Czwaartek: chociaż, czy aby napewno nieodpowiedni, może idzie za nim większa ideologia

wibrująca_mrówka:
jak czwartkowy aniołek?

Czwaartek: coś większego za tym idzie
aeron88:
mrowka pisz moze cos wymyslisz Ciekawego?
[a]: Perwersyjny Miesięcznik Draculi - "Vampire Monthly"
wibrująca_mrówka: [a]
[a]: wpija się w krwiste wargi..
aeron88: a mile to
[a]: dla wampira - owszem
wibrująca_mrówka:

aeron88: a o tej porze...?
aeron88:
ja mozesz...?
wibrująca_mrówka: krem z filtrem
[a]: ja mogę, ty możesz, on, ona, ono może...
aeron88: ortografia na 5+
[a]: za to z odmiany przez osoby pała
aeron88: i co mam Ci dac medal?
[a]: sobie, z ziemniaka
aeron88: czy oczekujesz czegos innego?
[a]: może być rolka papieru
aeron88: a tylk oto?
[a]: AŻ to
aeron88: nic wiecej ..Zaskakujesz mnie.. 
aeron88: widze ze wyspany?
[a]: przez "r", tak
aeron88: musisz...?

aeron88: czy chcesz...?
[a]:
tzn. mógłbym nadać temu status "pending" bo jeszcze siedzę...
aeron88: o tej porze jestes odpowiednia osoba
aeron88: milo mi ..!
aeron88:
***

wibrująca_mrówka: to ja zrobię śniadanie
***
gość_71275321: Mrówek wstawił zdjęcie jakiegoś aktora
gość_71275321: Ze starego kina
gość_71275321: Cofa czas
***
kotwica: dzien dobry
wibrująca_mrówka: cześć kotwico
kotwica: cześc mrówek
gość_71275321: Mrówka ozyl
gość_71275321: Paczka się kompletuje
kotwica: a Ty kto?
wibrująca_mrówka: no w końcu jestem nieumarły
gość_71275321: Ksiądz
wibrująca_mrówka: kotwica, jakiś pedał żądny mojej uwagi, zignoruj
wibrująca_mrówka: pochwalił już mój wygląd i moich znajomych
gość_71275321: Ale obsesja
gość_71275321: Zadny mojej uwagi
gość_71275321:
***
kotwica:
a Tobie jak minal dlugi weekend (Mrówku)?

gość_71275321: Pokulal się na wózku
gość_71275321: Jest w połowie drogi
gość_71275321: Burza go powstrzyma
wibrująca_mrówka: kaleką jestem w soboty


***

We wtorki jestem wampirem.
W czwartki ginekologiem.
W soboty kaleką.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.