piątek, 12 października 2018

Amyloidoza: powiedzcie mi, jaki jest sens tego czatu ?

Kamka: Witam szukam porady odnośnie mojej 5letniej córki coś ktoś ?

***

gość_06957102: Problemy. Córka... Ktoś coś doradzi?

gość_49903160: potrzebuje porady co do dziecka pomoze ktos.?
gość_49903160: ej moze Mi ktos pomoc co do dziecka.?
gość_49903160: Chcialbym wiedziec co mize oznaczac jego zachowanie

***

Rafael_40: Szukam specjalisty z dziedziny bardzo małego pacjenta
Juna`: Prosze szukać w poradni specjalistycznej.

kciukiem_w_mózg: Rafael_40 potrzebna lupa? czy od razu mikroskop?
Rafael_40:
Mój synek ma 22 miesiące
wibrująca_mrówka: a ile to dni?
kciukiem_w_mózg: czej, łączę wątki... .... .... ____ .... .... ...."prawie dwa lata"
[a]: nigdy nie mówiliśmy o wieku naszego dziecka licząc go w miesiącach, gdy powyżej roku miało
[a]: nie wiem skąd ta maniera... ze szpitali?
kciukiem_w_mózg: a jakby miało czterdzieści i cztery?
[a]: to by nosił imię Gustaw/Konrad

[a]: ...a tak to (po)Tomek
kciukiem_w_mózg:

[a]: Potomac
kciukiem_w_mózg: Rafael_40 tak czy siak czat to nie najlepsze miejsce do szukania
Rafael_40: To nie maniera, w tym wieku każdy dzień tydzień miesiąc to możliwy skok rozwojowy
Juna`: "Raffaello, wyraża więcej niż tysiąc słów"
kciukiem_w_mózg: mój były nazywał "Stefanem"
Lord_Przedświt: ''Współsędzia II"
wibrująca_mrówka: Rafael_40 psychologia uczy, że człowiek rozwija się całe życie.. ja już mam 823 miesiące

[a]: Rafael_40, mimo tego nie rozumiem tego
[a]: nie można normalnie powiedzieć "prawie dwa lata"?
Juna`: [a], wolność sowa
kciukiem_w_mózg: abo dokładniej: dwa lata bez dwóch miesięcy?
[a]: Juna`, hu-huuu!
Juna`: słowa*
Juna`:
[a]:
Lord_Przedświt: wonność, sowa i puchacz
[a]: przez "r"
Rafael_40: A ja 484 gwoli ścisłości
kciukiem_w_mózg: <i odpaliłam kalkulator>
[a]: policz za mnie, kciuku, mamy rocznikowo tyle samo miesięcy
kciukiem_w_mózg: [a] masz 420 miesięcy
wibrująca_mrówka: Rafael_40 i jaki masz problem? dziecko nie potrafi w tym wieku policzyć do 22?

***


viola#0:
POMOZCIE JAK PRZEKONAC DZIECKO DO WIZYTY U GINEKOLOGA?
wibrująca_mrówka: ?
kciukiem_w_mózg:
a ile ma lat?
niemiła_4:
viola#0: 16
viola#0: pytam bo tu to chyba psychologowie siedza
wibrująca_mrówka: ktoś cię straszliwie okłamał
viola#0: mozliwe

kciukiem_w_mózg: viola#0 a w jakim celu?
viola#0:
celu? zdrowotnym nie?
niemiła_4:
kciukiem_w_mózg: nic na siłę, jak nie teraz to za rok


To proste! Poznać ją z 17-latkiem z czatu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.