piątek, 13 lipca 2018

''Chwila zniewieścienia''

Dzisiejszy wpis jest o tym, jak pokonać nijakość i pokazać się z najlepszej możliwej strony.

Uwaga!

Wszystkich zaniepokojonych wspomnianym bestialstwem w stosunku do mojej dziewczyny, informuję:

ONA JUŻ DAWNO WIDZIAŁA TEN FILM!!!
Nie musicie podejmować żadnych bezpośrednich kroków - przelewów, linczu itp.


15:42




22:30

Norwin: wibrująca_mrówka Ty gosciu, masz jakis problem do mnie, ze od "nijakich" wyzywasz?
Norwin: wibrująca_mrówka pytalem sie cos
[a]: "się"
wibrująca_mrówka: Norwin to se odpowiedz, kimkolwiek jesteś bo cię nawet nie kojarzę
[a]:

Lord_Przedświt: Pytałem się o coś! Małżonka się niepokoi!!
[a]:
Norwin ma całkiem udane pointy niekiedy
[a]: ...jak nie golnie
wibrująca_mrówka: [a] to jak chwalić alkoholika że udaje mu się zostać obsłużonym w sklepie monopolowym 
[a]:
Norwin: wibrująca_mrówka nazwales mnie nijakim, rafcia biedakiem a poeta cos tam alimenciarzem, dzisiaj, alimenciarza moze jeszcze rozumiem, ale rozumiem tez moze ze swoja dziewczyne tez od biedakow wyzywasz.
wibrująca_mrówka: dlaczego nabijasz się z biednego emigranta? i po uj jak masz jakieś problemy ze sobą samym to doczepiasz się mojej ''dziewczyny''?
Norwin: ja ze sobą problemów nie mam. Widać Ty masz ze swoim małym fiutem skoro musiałeś się do mnie przyczepić, że ich spytałem o model telefonu.
Norwin: i nie czepiam się Twojej dziewczyny. Martwię się czy nie wyzywasz jej od nijakich albo biedaków czy coś.
wibrująca_mrówka: przepraszam bardzo, ale co ma moja dziewczyna i mój fiut do tego, że zawracasz mi dupę właściwie o nic?
Norwin: no właśnie nie mam pojęciazl, czemu mi bez powodu wtedy zawróciłeś głowę nie mówiąc wprost i zaraz uciekając jak pipa.
wibrująca_mrówka: martw się o własnego fiuta i własną dziewczynę. a nie jak jakaś pipa rzucasz obelgami na to, że ktoś napisał coś na czacie i wyszedł bo miał ważniejsze sprawy niż czat.
Norwin: nie wlaz mi na fiuta, zajmij sie podbnoszeniem standardu zycia swojej dziewczyny jak jestes taki bogaty, chociaz widac chyba nie.
wibrująca_mrówka: i nie zawracaj mi głowy, bo nawet do ciebie nie pisałem i nie mam pojęcia coś ty za jeden. zlewasz mi się z tłem więc pozwól że zleję cię całkiem
Norwin: nie cos napisal, tylko mnie zwyzywales, tepy hipokryto i teraz nawet nie chcesz sie przyznac.
wibrująca_mrówka: ps. nie właź mi na fiuta i nie dowalaj się do mojej dziewczyny, jeśli masz problem ze mną lub sobą poszukaj tu psychologa, może ci pomoże
Norwin: jak masz wazniejsze sprawy to nie pisz na moj temat jak jakas ciota, tylko zajmij sie zarabianiem jakiegos grosza zeby dziewczyne na avengerdy zabrac padalcu
Norwin: bys sie chociaz do bledu przyznal ignorancie
Norwin: jak kogos wyzywasz to nie miej chociaz sklerozy tepy pionku
Norwin: albo zamknij dupe zwyczajnie
Juna`: "To przez Ciebie...testosteron"
[a]: "Oskarżam cię o te strumienie, nocne plamienie, przelaną ciecz!"

wibrująca_mrówka:
Norwin ''widać ty masz ze swoim małym fiutem'' vs. ''nie właź mi na fiuta''

wibrująca_mrówka:
#skleroza
Norwin: nie wiem co tam miauczysz, ale posiadanie malego fiutka widac nie przeszkadza Ci wchodzeniu mi na fiuta
wibrująca_mrówka: skończ pisać o cudzym fiucie jak jakaś ciota i zacznij mieć jakiś charakter żeby poznać dziewczynę która zajmie się twoim
Norwin: stac Cie juz na avengersy czy jeszcze nie?
Norwin: miałem dość padalcu, zainteresuj się sobą a nie innymi.
wibrująca_mrówka: zainteresuj się sobą a nie moją dziewczyną
Norwin: interesuję się Tobą skoro aż tak się zainteresowałeś mną, nie trzeba matury nawet skończyć, żeby to pojąć.

Norwin: widac cos w tym jest. Moze zacznij jakies leki brac
wibrująca_mrówka:
ale podziwiam cię że czekałeś na mnie 7 h żeby mnie zwyzywać tak jak masa innych gości
, bo napisałem: ''nijaki, biedny i alimenciarz gadają o kupnie dobrych smartfonów.. idę się pochlastać ''
gwiazdka05:
Jestem
Norwin: skoro uciekles jak , nasrales i wyszedles
Lord_Przedświt: Ale z rozdwojeniem jaźni, Mrówko. Wciąż z szacunkiem pisze wielką literą zaimki osobowe
Norwin: wibrująca_mrówka o jednak pamietasz hipokryto, no widzisz po co zalosniejszego niz jestes udawales
Norwin: jakbys chodzil na avengersy zamiast siedziec okazywac swoja glupote na czacie moze by sie nikt nie czepial
Norwin: ale chyba predzej Rafcia na to stac
[a]: stać, ale żydzi
wibrująca_mrówka: ustalmy fakty
Norwin: jestes glupi
Norwin: i co dalej
Norwin: zachowales sie glupio

Norwin:
przepros i spier.

gwiazdka05:
Norwin jaką głupotę okazuje Mrów ? Co takiego głupiego napisał ??
Norwin: napisal przed chwila co napisal
wibrująca_mrówka: czekałeś 7 h żeby napisać kilka różnych wyzwisk, pisać o mojej dziewczynie, mojej kasie, moim fiucie, bo uważasz, że interesuje się życiem takiego ginącego w tle, nijakiego nicka, który prawie się tu nie odzywa, a jeśli odzywa to wyzywa, ponieważ wychodząc odgrzewać żonie obiad.. napisałem że jesteś nijaki, rafcio biedny a duszek to alimenciarz?
Norwin: gwiazdka05 spytalem sie "poeta cos tam" jak dziala jego telefon i Rafcio z berlina cos napisal to napisal ze nijaki, biedak i alimenciarz gadaja o telefonach
Norwin: a jego dziewczyny nie stac na avengersy zeby pojsc do kina
Norwin: ktore bardzo lubi
gwiazdka05: ..... to raczej nie Twoja sprawa na co stać jego dziewczynę....

gwiazdka05: a poza tym kim jesteś dla niego ?? kimś ważnym ?
Norwin:
wibrująca_mrówka no widzisz prawie sie nie odzywam a juz mnie oceniles przy pierwszej okazji

Norwin: wibrująca_mrówka i to Ty mnie wyzywasz a nie ja Ciebie
Norwin: pojdzmy Twoja logika

wibrująca_mrówka: aha. spoko. jakim kolorem mam zaznaczyć słowa, którymi mnie NIE obrażasz?
Norwin:
a jaki ja mam kolorem zaznaczyc zebys zrozumial ze mnie zwyzywales bez powodu?

wibrująca_mrówka:
słowo ''nijaki'' pasuje do kogoś kto się prawie nie odzywa

szaszłykniem: słowo nijaki pasuje twoim zdaniem dla kogoś kto się prawie nie odzywa?

szaszłykniem:
moim zdaniejest to bardzo daleko sięgniete określenie

Lord_Przedświt: szaszłykniemie, coś ty, to z definicji jest "niedaleko" idące określenie... ot, nijakie
szaszłykniem:
ale
szaszłykniem: twoje zdanie

Lord_Przedświt:
Norwin:
gwiazdka05 to nie jego sprawa o czym z kims gadam

wibrująca_mrówka: to nie moja sprawa o czym z kimś gadasz przy mnie, na pokoju ogólnym na czacie... ale twoją sprawą jest mój fiut i potrzeby mojej dziewczyny..
wibrująca_mrówka: i jestem hipokrytą. 
wibrująca_mrówka: ok

gwiazdka05:
dzieisz się mu jak Ty z nim prawie nie gadasz??
Norwin: a jezeli go lubisz i tylko dlatego piszesz co sie da to to tez nie moja sprawa

gwiazdka05:
to określenie "nijaki" bardzo Cię uraziło ?

gwiazdka05: Norwin Ty mnie też dziś obraziłeś ! Przeproś!
Norwin:
gwiazdka05 nie tylko, uznal ze sie nie znam na telefonach

wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka: przepraszam, kto uznał że się nie znasz na telefonach? bo mi umknęło chyba
gwiazdka05:

gwiazdka05:
Norwin o kurcze.... zbij go

Norwin: mimo ze z nim nie gadam bo wiem ze jest debilem
Norwin: ale widac szuka atencji
Lord_Przedświt: ...
Norwin: gwiazdka05 ok bardzo sie lubicie zrozumialem juz  nie wysilaj sie dalej, zanotowalem
gwiazdka05: nie gadasz z nim bo widac zle odbierasz to co pisze
PressedConfusion: norwin co ty urwa wiesz o telefonach
gość_92987306: prosze o psychologa!!!!!!!!!!!
PressedConfusion: gość_92987306 to sie zapisz
gwiazdka05: gość_92987306 zamkniete
Lord_Przedświt: tail -f /var/psycholog/messages
Norwin: wibrująca_mrówka jestes tak tepy, masz skleroze, obrazasz bez powodu, ale powiem Ci mimo ze znowu zapomnisz "nijaki, biedak i alimenciarz gadaja o dobrych telefonach ide sie zabic" jak to rozumiec ignorancie
Norwin: sam nie wiesz co mowisz

Norwin:
moze idz rzeczywiscie sie potnij

wibrująca_mrówka:
nawet przepisać nie umiesz?
Norwin: rozumiem ze slowo w slowo przepisane mialoby inny sens?
wibrująca_mrówka:
Norwin: a nie, probujesz odwrocic uwage tylko od swojego debilstwa ok
szaszłykniem: debilstwo

szaszłykniem: nowy kierunek psychologi
wibrująca_mrówka:
a ty próbujesz zwrócić uwagę na własne  by nie być już ''nijakim'' tylko ''atencyjnym chamem''

Norwin: wibrująca_mrówka sluchaj, rozumiem ze lubisz uzywac okreslenien ktore dokladnie ciebie okreslaja
gwiazdka05:
Norwin obrażasz się jak urażona nastolatka.......

Norwin:
ok lubisz go, mowilem ze zanotowalem, ale uzyj mozgu albo nie wcinaj sie

gwiazdka05:
ja Ci probuje pomoc w uzyciu Twojego mózgu, a Ty mnie odrzucasz.... no wez

Norwin:
to ze kogos lubisz ma swoje granice, nie staczaj sie na samo dno

gwiazdka05:
po co się tak nakręciłeś ?? uważaj bo Ci pęknie.....

Norwin:
juz? Udało Ci się?
gwiazdka05: on Cie wcale nie wyzwał Ty zakuta pało !

Norwin:
wibrująca_mrówka myslisz ze jak odwrociez kota ogonem to ktos uzna Cie za zwykla zniewiesciala pipe i da spokoj
Norwin: nie no, poczekam jak daleko moze hipokryzja dotrzec
wibrująca_mrówka: skończyłeś?
Norwin: chociaz teraz pewnie zamkniesz na przekor ryja
wibrująca_mrówka: nawet w wyzywaniu się niczym nie wyróżniasz
Norwin: Wibrująca_mrówka ja nie potrzebuję kogoś wyzywać, żeby sobie powiększyć fiuta, nie narzekam na niego.
wibrująca_mrówka: Norwin
wibrująca_mrówka: widzę
Norwin: wibrująca_mrówka jak masz dziwne fetysze to idz na psychiatryk, pewnie nawet szybciej Cie utemperuja

Norwin: Wibrująca_mrówka nie robię tego bez powodu tak jak Ty.
gwiazdka05:
Norwin z tego co pisałeś to moim zdaniem nie jest powod do zaczepki !
Norwin: przeczytaj jeszcze raz co pisal i co ja pisalem bo mi sie powtarzac nie chce
Norwin: i nie obrazaj mnie tylko dlatego ze to Twoj kolega bo sloma z butow wychodzi
gwiazdka05: to po co go obrazasz ? bo Cię nie określił ?

Norwin:
bo nie chce Ci sie zrozumiec co ktos pisze

gość_37682225:
gwiazdka05 podlizuchu mrówki
Norwin: wibrująca_mrówka wlasciwie nawet jak przychodzi taka szmata jak Ty od razu tego nie mowie i nie powtarzam bez powodu bo mnie to nie interesuje, widzialem ze jestes przyglupawy ale mnie to nie interesowalo
wibrująca_mrówka: Norwin
Lord_Przedświt: Talk to the hand!
[a]: ...cause the ass ain't listening
gwiazdka05: Norwin ja bym się za cos takiego nie obraziła , może mam Ci przypomniec jak Ty się odzywasz do ludzi na czacie ? jak mnie dziś nazwałeś pokraką?
Norwin: sa zarty i sa debilne odzywki
gwiazdka05: gratuluje poczucia humoru .....

wibrująca_mrówka:
i jesteś ty. wyzywający przez 30 minut już bo ktoś nazwał cię ''nijakim'' i robiący z ''pochlastać'' - ''zabić'' i z ''biedny'' - ''biedak''

Norwin:
gwiazdka05 mowilem juz, nie przeinaczaj tylko dlatego ze dluzej sie znacie, to zalosne
Norwin: gwiazdka05 jakbys sie obrazila to bym nie odwracal kota ogonem i nie wyzywal Cie bardziej
Lord_Przedświt: Dobrze, że nikt nie jest tu atencyjny
[a]: not at all!
Norwin: wibrująca_mrówka a Ty mi odpisujesz biedaku
wibrująca_mrówka: muszę się upewniać, że będziesz się ośmieszał dalej i nie skończysz zbyt szybko
Norwin: już wystaraczająco się ośmieszyłeś. Może masz chociaż resztki rozumu i się zastanowisz chwilę. Udawać już umiesz.

gość_37682225:
wibrująca_mrówka przeciez to ty sie zawsze osmieszasz

wibrująca_mrówka:
zawsze?
wibrująca_mrówka: kontynuuj
gość_37682225: zawsze
gość_37682225: Nawet twoi koledzy to widzą
wibrująca_mrówka: mam kolegów?

wibrująca_mrówka:
zazwyczaj piszecie, że nikt mnie nie lubi..
gość_37682225: ta gwiazdka to twoj liżydupa

wibrująca_mrówka: i patrz. ledwie wlazłoś i już wyzywasz i obrażasz.. i zdziwionko, że nie traktuję cię jak poważnego rozmówcę.
gość_37682225: obrazam? Stwierdzam fakt ze sie ośmieszasz
wibrująca_mrówka: czym?
Norwin: wibrująca_mrówka patrz, ten Twoj opis do goscia pasuje chyba jak do jakiejs Twojej rodziny, hipokryto.

gwiazdka05:
Norwin a jak Cię wyzwał Mrów ? czym Cię aż tak bardzo obraził....

Norwin:
znowu pytasz o to samo, juz nawet sam kilka razy napisal i co chwile dodaje nowe zamiast przyznac sie ze mial chwile zniewiescienia, widac ma tak caly czas jednak
gwiazdka05: pytam bo oczom nie wierze, ze się obraziłeś o coś takiego.....
gwiazdka05: Norwin a Ty jak byś się poczuł na miejscu Mrówa ? nie może nic napisac bo zaraz sie znajdzie ktos kto go zaraz wyzwie od debila.... opanujcie sie.....
Norwin: on pisze, nie widzisz?
Norwin: to na serio przyjazn tylko? bo cos mi sie wydaje ze zaslepienie jakies bez obrazy
Norwin: gwiazdka05 to ze przez pare sekund nic glupiego nie napisal, nie znaczy ze nie moze
wibrująca_mrówka:
był mój fiut, była moja dziewczyna, teraz moja przyjaciółka..
Norwin: ojej, bo ona siedzi i sie nie odzywa nie? Masz mature chociaz?

gość_37682225:
wibrująca_mrówka zawsze z kims prowadzisz awantury jesteś rozzalonym człowiekiem, sam obrazasz a zarzucasz to innym gdy ci sie odszczekaja

wibrująca_mrówka:
gość_37682225 własnie prowadzisz z kimś awanturę, jesteś rozżalonym człowiekiem, sam obrażasz a potem zarzucasz to innym gdy ci odszczekają

gość_37682225:
nie stac cie na oryginalny wpis tylko cytat?
wibrująca_mrówka: nie cytowałem, do cytatów dorzucam '' ''

Norwin: wibrująca_mrówka normalnie jakbys pisal sam do siebie
Norwin: wibrująca_mrówka lustro sobie postawiles obok monitora?
wibrująca_mrówka: Norwin teraz to się obawiam, że obok monitora masz moje zdjęcie i paczkę chusteczek.
Norwin: wibrująca_mrówka nie musze, usiadles mi na fiucie i nie chcesz zejsc, az mnie bolec zaczynac

gwiazdka05:
gość_37682225 a Ty co ? na co stać Ciebie ? moze najpierw zaprezentuj coś ciekawego a potem się dosrywaj

gwiazdka05:
gość_37682225 czy wlazłeś tylko po to żeby ssac Mrówkowi ?
Norwin: on zajety czym innym

Norwin: troche to zbyt dziwne jakby ktos mu ssal podczas gdy mi siedzi
wibrująca_mrówka:
gwiazdka05 no chyba tylko po to, ale kolejka jest i mu się nudzi
gość_37682225: wibrująca_mrówka ty przepisujesz to co ktos do ciebie pisze i jak ja napiszę - twoja stara jest szczerbara - to ty mi oddpiszesz- twoja stara jest szczerbara
gwiazdka05: kurde.... prezentacja niesamowita ! gość_37682225
wibrująca_mrówka: gość_37682225 nie, napiszę ci, że rzucanie takich tekstów jest głupotą i pokazuje jak bardzo się ośmieszasz
gość_37682225: gwiazdka05 i tak cie mrowka olewa

gwiazdka05: gość_37682225 jeszcze masz coś mądrego do dodania?
gość_37682225: gwiazdka05 ty jestes jego adwokatem?
wibrująca_mrówka: wyżej pisałeś kim jest, zacytujesz? czy jednak było to wyzwisko?

gwiazdka05:
Norwin czy mógłbyś się uspokoić....
Norwin: moglabys sie uspokoic.
gwiazdka05: ja nie mogę bo tyle co weszłam , patrze a Ty jedziesz po moim przyjacielu.... BEZ POWODU !
Norwin: musisz byc naprawde slepa zeby nie widziec powodu. Nie ponizaj sie
wibrująca_mrówka: gwiazdka05 dopsz, pośmialiśmy się, zostaw. nazwę ten wpis: Chwila zniewieścienia. bo te kobiety to takie nadwrażliwe są jak mają 'te dni'
Norwin: wibrująca_mrówka dopiero zauwazylem, ze Twoj nick ma coś wspolnego chyba z zabawka "durex play" ktora zazwyczaj uzywa sie na male fiutki, no nic przyznam Ci ze przynajmniej ostrzegales
Norwin: przed soba

Norwin: a nie *durex play vibrations ring, nawet nie wiem jak sie to dokladnie nazywa
Norwin: no ale pewnie sie skapnales o co biega

wibrująca_mrówka: dopsz, produkuj się dalej o moim fiucie i nazywaj mnie w międzyczasie ciotą
gwiazdka05:
Norwin a Ty skąd wiesz ? próbowałeś ?

Norwin:
kolezanka zachwalala, moze dlatego sie nie rozstala z chlopakiem, ale ma niestety kochanka

~Użytkownik Norwin opuścił już ten pokój.

O 23:30.
Bez żadnych dodatkowych słów, innych dyskusji.

Nie ma to jak AŻ TAK się kimś zainteresować na czacie by nazwać go nijakim.
Rzucając ogólny, podsumowujący tekst. Do grupki osób. Bez wyszczególniania nicka.

Całe szczęście, że ja skupiam na sobie 90% uwagi i mogę cieszyć się spersonalizowaną listą obelg:
- głupi x4

- hipokryta x4

- wchodzenie na fiuta x4

- mały fiut x3

- tępy x3

- debil x2

- ignorant x2

- padalec x2

- biedak

- ciota

- pionek

- pipa

- domyślam się, że pod kwiatkiem jest ''pizda''

- szmata
- żałosny

Bonus:

- ryj

- spierdalaj

- zamknij dupę


Strach pomyśleć co by tu było, gdyby miał ze sobą problemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.